Оформити замовлення на обраний Вами товар можна будь-яким зручним для Вас способом:
1. Через кошик інтернет-магазину. Вибрати товар Ви можете із каталогу нашого магазину, після чого з Вами зв’яжеться менеджер та оформить замовлення.
2. За телефоном: +38 (050) 083 9032, +38 (067) 577 8360 (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal). Наші менеджери проконсультують та допоможуть Вам обрати товар, який найбільше відповідає Вашим потребам. При оформленні замовлення телефоном важливо зберегти номер Вашого замовлення.
Обробка замовлень відбувається у будні з 09:00 до 17:00. Замовлення, що надійшло після 17:00, буде оброблено в найближчий робочий день.
Ви можете вибрати один із видів оплати за товар.
1. Накладений платіж. Ви можете оплатити товар після того, як перевірили його цілісність, працездатність та комплектність у будь-якому відділенні Нової Пошти.
2. Оплата карткою. Ви можете оплатити товар за допомогою банківської картки Visa/Mastercard, після чого менеджер відправить Ваше замовлення будь-яким зручним для Вас способом.
3. Перерахування на розрахунковий рахунок. Після оформлення замовлення менеджер виставляє Вам рахунок. Після оплати здійснюється відправка замовлення та всіх документів на товар будь-яким зручним для Вас способом.
У процесі спілкування з менеджером клієнт озвучує, як хоче отримати товар. Ви можете вибрати один із зручних способів отримання товару:
1. Самовивіз. Отримання товару на складі компанії у Харкові.
2. Доставка перевізниками. Ви можете отримати товар у відділенні одного з провідних перевізників України (Нова Пошта, УкрПошта, Міст Експрес, Інтайм, Делівері тощо). Вартість доставки розраховується кур’єрською службою, залежно від дальності, ваги та обраного способу доставки.